Loihde Advisory kundnöjdhet
100 %
av våra kunder upplever att våra tjänster har motsvarat eller överträffat deras förväntningar
63
NPS-rekommendationsindex (-100 – +100)
100 %
av våra kunder vill fortsätta att arbeta med oss
Bakom kundnöjdheten ligger ett kvalificerat yrkeskunnande
Vi vill erbjuda den bästa kundupplevelsen i branschen och kartlägger regelbundet våra kunders nöjdhet. Enligt vår undersökning 2018 uppskattar våra kunder särskilt vår lösningsorientering, vår förmåga att lyssna och förstå deras behov samt vår kompetens att erbjuda tjänster som löser deras problem. Den vanligaste återkopplingen vi får är att våra kunder är imponerade av vårt gedigna yrkeskunnande.
Våra kunder rekommenderar oss!
De flesta av våra kunder vänder sig till oss efter rekommendation. Antalet kunder som rekommenderar oss ökar för varje år, vilket också bekräftas av vårt Net Promoter Score (NPS) som i år stigit till toppvärdet 63.
Våra kunder rekommenderar oss för bland annat agila förändringsresor, konceptualisering av digital affärsverksamhet, informationshantering, innehållshantering … Med andra ord för alla de områden där vi erbjuder tjänster.
Så här betygsätter våra kunder oss
4,21/5
Det är lätt att ha att göra med Loihde Advisory
4,58/5
Konsulterna på Loihde Advisory ger oss mervärde
4,54/5
Loihde Advisory erbjuder visonära tjänster med djup sakkunskap
Våra kunders erfarenheter
Nyckelpersonerna är lätta att få tag på och de är mycket kundorienterade. Vi får svar snabbt på våra frågor och förslag på hur vi ska lösa olika utmaningar.
Därför rekommenderar vi Loihde Advisory
God sakkunskap utan onödiga säljpresentationer.
Våra kunders erfarenheter
Experter måste engagera sig för att förstå mina behov och samtidigt säkra leverans och att kommunicera resultatet på ett begripligt sätt. Det lyckades man med.
Därför valde vi Loihde Advisory
Kunniga människor, god tidigare erfarenhet.
-Tomas Perovuo, MTV
Våra kunders erfarenheter
Loihde Advisory hade satt sig in noga i vår offertförfrågan, och tjänsterna motsvarade vårt behov. Stämningen på det första fysiska mötet med nyckelpersonerna var avslappnad och positiv.
Så här undersöker vi kundnöjdhet
Vår årliga undersökning om kundnöjdhet görs av pr-byrån Kram. 2018 genomfördes undersökningen med en kombination av ett kvantitativt frågeformulär och en kvalitativ intervju. Både frågeformulär och intervjuer genomfördes i februari–mars 2018.
I undersökningen deltog 27 företag från åtta olika branscher i Finland och Sverige.